Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont bakom knät - Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 320043" data-attributes="member: 59533"><p>Skriv inte svar om du inte har en aning om vad du snackar om!</p><p></p><p>Du har antagligen landat med utsträckta ben och fått en stum motsättning som är mycket vanlig vid just meniskskador. Jag skadade mig på liknande sätt som dig fast med "hyperflexed" ben ( flexat knä ) och sträckte ut korsbanden och fick en "contusion" på benet samt skadad menisk. Låser sig knät för dig är det med stor sannolikhet menisken men det är ointressant att spekulera kring.</p><p>Du SKA få göra en magnetröntgen snarast. </p><p>Min läkare trodde först att jag bara fått en smäll men båda knäna var ju skadade på flera sätt. Det är nästan omöjligt att konstatera saker med bara "tester" som läkaren gör.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 320043, member: 59533"] Skriv inte svar om du inte har en aning om vad du snackar om! Du har antagligen landat med utsträckta ben och fått en stum motsättning som är mycket vanlig vid just meniskskador. Jag skadade mig på liknande sätt som dig fast med "hyperflexed" ben ( flexat knä ) och sträckte ut korsbanden och fick en "contusion" på benet samt skadad menisk. Låser sig knät för dig är det med stor sannolikhet menisken men det är ointressant att spekulera kring. Du SKA få göra en magnetröntgen snarast. Min läkare trodde först att jag bara fått en smäll men båda knäna var ju skadade på flera sätt. Det är nästan omöjligt att konstatera saker med bara "tester" som läkaren gör. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont bakom knät - Hjälp!
Tillbaka
Topp