Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
ont i axeln, hjälp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tokkson" data-source="post: 473579" data-attributes="member: 64958"><p>Kan du precisera lite var/hur det gör ont? Jag får ont i höger axel/skuldra när jag sitter ner för länge. Skitskumt. Varit hos läkare och sjukgymnasten men de kunde inte hjälpa mig. </p><p></p><p>Fast det brukar inte komma i samband med motion, snarare tvärtom som sagt. Jävligt drygt när man kör bil eller flyger/åker buss.</p><p></p><p>Jag har märkt en liten förbättring dock sedan jag började träna regelbundet dock. Vet inte exakt vilken muskel det gör ont i, men jag kör lite allmänt överkropp och det har hjälpt.</p><p></p><p>Fast av det du sagt är ju enda likheten mellan din smärta och min att den sitter i axeln. Så det behöver ju inte funka för dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tokkson, post: 473579, member: 64958"] Kan du precisera lite var/hur det gör ont? Jag får ont i höger axel/skuldra när jag sitter ner för länge. Skitskumt. Varit hos läkare och sjukgymnasten men de kunde inte hjälpa mig. Fast det brukar inte komma i samband med motion, snarare tvärtom som sagt. Jävligt drygt när man kör bil eller flyger/åker buss. Jag har märkt en liten förbättring dock sedan jag började träna regelbundet dock. Vet inte exakt vilken muskel det gör ont i, men jag kör lite allmänt överkropp och det har hjälpt. Fast av det du sagt är ju enda likheten mellan din smärta och min att den sitter i axeln. Så det behöver ju inte funka för dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
ont i axeln, hjälp?
Tillbaka
Topp