Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ont i ena foten av pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JerryEriksson" data-source="post: 1028178" data-attributes="member: 145436"><p>Hej jag hade exakt samma problem men jag fick även skavsår efter ett par timmar i backen på sida utav foten. Jag googlade lite lätt och fann ganska snart att det är vanligt att man måste trycka pjäxorna så jag åkte dit jag köper all min utrustning och pratade med dom.</p><p>Dom tröck den helt kostnadsfritt och sen köpte jag till formbara sulor som vi formade efter foten för 360 kr.</p><p>Nu är pjäxorna som en dröm att åka i.</p><p></p><p>Om du köpte dina pjäxor i en affär så hör med dom eller så åk till en butik som trycker pjäxor, brukar bara kosta 150 kr per tryckpunkt och det räcker ofta med en punkt per pjäxa =)</p><p></p><p>Hoppas du löser problemet för man ska ju inte lida i backarna utan njuta =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JerryEriksson, post: 1028178, member: 145436"] Hej jag hade exakt samma problem men jag fick även skavsår efter ett par timmar i backen på sida utav foten. Jag googlade lite lätt och fann ganska snart att det är vanligt att man måste trycka pjäxorna så jag åkte dit jag köper all min utrustning och pratade med dom. Dom tröck den helt kostnadsfritt och sen köpte jag till formbara sulor som vi formade efter foten för 360 kr. Nu är pjäxorna som en dröm att åka i. Om du köpte dina pjäxor i en affär så hör med dom eller så åk till en butik som trycker pjäxor, brukar bara kosta 150 kr per tryckpunkt och det räcker ofta med en punkt per pjäxa =) Hoppas du löser problemet för man ska ju inte lida i backarna utan njuta =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ont i ena foten av pjäxor
Tillbaka
Topp