Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ont i fötter =( hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ante_87" data-source="post: 502629" data-attributes="member: 87018"><p>tjenare.. nu var jag upp ill sälen igår och åkte första åket för sässongen .. har köpt både nya bindningar och bräda.. forum båda 2. </p><p></p><p>just fötterna sitter skitbra inge glappt nånstans.. men jag fick ont i fotknölarna =/</p><p>har aldrig fått så förut och antar att det är något med de nya bindingarna .. kan det ha med inställningar att göra ? elr spänner jag kanske åt för hårt ? o_O det är toestrap som även kan funka som vanliga står det.</p><p></p><p>Skulle helst inte vilja köpa nya bindningar >_<</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ante_87, post: 502629, member: 87018"] tjenare.. nu var jag upp ill sälen igår och åkte första åket för sässongen .. har köpt både nya bindningar och bräda.. forum båda 2. just fötterna sitter skitbra inge glappt nånstans.. men jag fick ont i fotknölarna =/ har aldrig fått så förut och antar att det är något med de nya bindingarna .. kan det ha med inställningar att göra ? elr spänner jag kanske åt för hårt ? o_O det är toestrap som även kan funka som vanliga står det. Skulle helst inte vilja köpa nya bindningar >_< [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ont i fötter =( hjälp
Tillbaka
Topp