Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ont i fötterna! Hur öka blodcirkulationen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skigirl91" data-source="post: 1026323" data-attributes="member: 130743"><p>Jag använder formgjuten sula. och det gör smärtsamt ont de första åken fast de är helt upp knäppta. under dagen lugnar det ner sig och på eftermiddagen gör det så ont så att när man tagit av pjäxorna och går på fötterna på golvet gör det svin ont.</p><p></p><p>Gör mest först ont i främre trampdynan och sen flyttar smärtan sig också till under tårna.</p><p></p><p>Jag har gått till Åre skishop många gånger och försökt rätta till problemet men det verkar inte funka =/</p><p></p><p>Jag vet inte om det har något att göra med att jag har en gammal sjukdom i fötterna så att det kvittar vilka skor jag än går med dagligen så kan jag inte stå upp eller gå 4 timmar utan att det gör jätte ont i fötterna =(</p><p></p><p>Alltså efter 4 timmar så måste jag typ sitta ner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skigirl91, post: 1026323, member: 130743"] Jag använder formgjuten sula. och det gör smärtsamt ont de första åken fast de är helt upp knäppta. under dagen lugnar det ner sig och på eftermiddagen gör det så ont så att när man tagit av pjäxorna och går på fötterna på golvet gör det svin ont. Gör mest först ont i främre trampdynan och sen flyttar smärtan sig också till under tårna. Jag har gått till Åre skishop många gånger och försökt rätta till problemet men det verkar inte funka =/ Jag vet inte om det har något att göra med att jag har en gammal sjukdom i fötterna så att det kvittar vilka skor jag än går med dagligen så kan jag inte stå upp eller gå 4 timmar utan att det gör jätte ont i fötterna =( Alltså efter 4 timmar så måste jag typ sitta ner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ont i fötterna! Hur öka blodcirkulationen?
Tillbaka
Topp