Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ont i fötterna! Hur öka blodcirkulationen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjarkang" data-source="post: 1026371" data-attributes="member: 114950"><p>Det har sagts tidigare, men värt att säga igen... Formsprutad (säger man så?) innersko...</p><p>Har genom åren haft sådana djävulska problem med mina stövlar - provade allt... För stora, för små, you name it... Gick timme in och ut i nya stövlar i butiken, tyckte de satt som en fläskläpp - ut på berget - sen gick det åt h-vete. Gick så långt att jag slutade åka skidor under bra många år...</p><p></p><p>Suget blev dock för stort till sist, så jag bestämde mig för att ge det ett nytt försök... Slutade med att jag köpte ett par skal som de värmde ut på höger framfot (som är betydligt bredare), sedan ett par conformable i det, med liten extrakudde på bredaste stället på högerfoten. Sitter som en smäck!!!</p><p></p><p>Som sagt, det har nämnts av andra, men det gjorde f-n underverk för mig!</p><p>Hoppas det kommer göra detsamma för dig! Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjarkang, post: 1026371, member: 114950"] Det har sagts tidigare, men värt att säga igen... Formsprutad (säger man så?) innersko... Har genom åren haft sådana djävulska problem med mina stövlar - provade allt... För stora, för små, you name it... Gick timme in och ut i nya stövlar i butiken, tyckte de satt som en fläskläpp - ut på berget - sen gick det åt h-vete. Gick så långt att jag slutade åka skidor under bra många år... Suget blev dock för stort till sist, så jag bestämde mig för att ge det ett nytt försök... Slutade med att jag köpte ett par skal som de värmde ut på höger framfot (som är betydligt bredare), sedan ett par conformable i det, med liten extrakudde på bredaste stället på högerfoten. Sitter som en smäck!!! Som sagt, det har nämnts av andra, men det gjorde f-n underverk för mig! Hoppas det kommer göra detsamma för dig! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ont i fötterna! Hur öka blodcirkulationen?
Tillbaka
Topp