Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
ont i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Samen" data-source="post: 114191" data-attributes="member: 46940"><p>Det är så att en polare till mig köpte ett par strolz pga av att han har rätt stora fötter typ 48-49.</p><p>Men han kan inte åka mer än kanske två timmar sedan måste han villa fötterna, problemet är att han får riktigt ont på ovan sidan av foten typ mitt på vristen.</p><p>Jag kan inte komma med så mycke hjälp för jag har aldrig haft problem med fötterna, så finns det någon som har liknande problem så kom gärna med tips. Jag läste här på forumet att man kunnde</p><p>"bulba" skalen till pjäxorna går det även på strolz? För det är inte själva inner skon som det är fel på det är snarare att hans fötter är för höga, så det är själva skalet som klämmer på fötterna, för han behöver nästan inte spänna dom nedre spännerna.</p><p>Och större storlek fanns visst inte..</p><p></p><p>Samen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Samen, post: 114191, member: 46940"] Det är så att en polare till mig köpte ett par strolz pga av att han har rätt stora fötter typ 48-49. Men han kan inte åka mer än kanske två timmar sedan måste han villa fötterna, problemet är att han får riktigt ont på ovan sidan av foten typ mitt på vristen. Jag kan inte komma med så mycke hjälp för jag har aldrig haft problem med fötterna, så finns det någon som har liknande problem så kom gärna med tips. Jag läste här på forumet att man kunnde "bulba" skalen till pjäxorna går det även på strolz? För det är inte själva inner skon som det är fel på det är snarare att hans fötter är för höga, så det är själva skalet som klämmer på fötterna, för han behöver nästan inte spänna dom nedre spännerna. Och större storlek fanns visst inte.. Samen.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
ont i fötterna
Tillbaka
Topp