Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
ont i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheDanne" data-source="post: 114194" data-attributes="member: 29118"><p>Tjena! </p><p>Tror, som ni säger, att formgjutna sulor kommer att göra under i detta fall. Stoppar du in sådana sulor i skorna blir ju inte foten högre... Det som händer är att foten får det stöd den verkligen behöver, och när du drar åt spännena dras pjäxan åt RUNT foten. Istället för att bara försöka pressa ner foten så mycket som möjligt mot sulan, vilket kan hända om man har högt fotvalv och dåligt uppbyggda skor.</p><p>I detta fall skulle jag även funderar på att borra om fästet för det andra spännet, det kan vara så att spännet sitter precis där han har ont och problemt kan försvinna bara man flyttar på det spännet lite grann.</p><p></p><p>Mvh// Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheDanne, post: 114194, member: 29118"] Tjena! Tror, som ni säger, att formgjutna sulor kommer att göra under i detta fall. Stoppar du in sådana sulor i skorna blir ju inte foten högre... Det som händer är att foten får det stöd den verkligen behöver, och när du drar åt spännena dras pjäxan åt RUNT foten. Istället för att bara försöka pressa ner foten så mycket som möjligt mot sulan, vilket kan hända om man har högt fotvalv och dåligt uppbyggda skor. I detta fall skulle jag även funderar på att borra om fästet för det andra spännet, det kan vara så att spännet sitter precis där han har ont och problemt kan försvinna bara man flyttar på det spännet lite grann. Mvh// Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
ont i fötterna
Tillbaka
Topp