Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
ont i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emma_K" data-source="post: 114195" data-attributes="member: 37819"><p>Jag har ungefär samma problem men jag har otroligt små fötter. Jag är begåvad med otroligt högt fotvalv så skalet tryckte otroligt mycket på mina arma fötter. Jag fixade mig ett par formjutna filtsulor, för att få lite värme och så skruvade jag om spännena. Detta har hjälpt mig otroligt mycket, men de har ju tagit två år innan pjuxen har blivit sköna. Men nu åker jag en hel dag utan att behöva lätta på trycket. Så det finns hopp. Formjutna sulor är nog de grymmaste som finns. </p><p></p><p>// Emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emma_K, post: 114195, member: 37819"] Jag har ungefär samma problem men jag har otroligt små fötter. Jag är begåvad med otroligt högt fotvalv så skalet tryckte otroligt mycket på mina arma fötter. Jag fixade mig ett par formjutna filtsulor, för att få lite värme och så skruvade jag om spännena. Detta har hjälpt mig otroligt mycket, men de har ju tagit två år innan pjuxen har blivit sköna. Men nu åker jag en hel dag utan att behöva lätta på trycket. Så det finns hopp. Formjutna sulor är nog de grymmaste som finns. // Emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
ont i fötterna
Tillbaka
Topp