Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i knä
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fridaj" data-source="post: 142715" data-attributes="member: 47372"><p>låter inte bra att det vill hoppa ur led bara du böjer det bakåt.</p><p>Jag själv har problem med mitt knä sedan en gammal gymnastikskada för fem år sedan., Då hoppade knät ur led helt. </p><p>Ibland när man gör vissa rörelser eller vridningar, hoppar det men hoppar sedan tillbaka igen. </p><p>det gör ju ont dagar efteråt och är svårt att belasta. då hörs ju ett kabom med andra ord, knak.. </p><p></p><p>Jag känner med i knät efter en dags skidåkning, speciellt fall man hoppar eller åker puder. </p><p>Men för att lindra din skada gäller det att du tränar upp muskeln som håller ditt knä på plats.</p><p>, alltså "innerlårsmuskeln". du kan också ha knäskydd på dig när du åker , som har en skena vid utidan av knät som gör att det hålls på plats.</p><p></p><p></p><p>lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fridaj, post: 142715, member: 47372"] låter inte bra att det vill hoppa ur led bara du böjer det bakåt. Jag själv har problem med mitt knä sedan en gammal gymnastikskada för fem år sedan., Då hoppade knät ur led helt. Ibland när man gör vissa rörelser eller vridningar, hoppar det men hoppar sedan tillbaka igen. det gör ju ont dagar efteråt och är svårt att belasta. då hörs ju ett kabom med andra ord, knak.. Jag känner med i knät efter en dags skidåkning, speciellt fall man hoppar eller åker puder. Men för att lindra din skada gäller det att du tränar upp muskeln som håller ditt knä på plats. , alltså "innerlårsmuskeln". du kan också ha knäskydd på dig när du åker , som har en skena vid utidan av knät som gör att det hålls på plats. lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i knä
Tillbaka
Topp