Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ont i knäna när jag åker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 609692" data-attributes="member: 46389"><p>-30,30 känns ju som en sjukt sketchy stance faktiskt? <-<-<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(:" title="Smile (:" data-smilie="1"data-shortname="(:" />:/::\:<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /><-<- om man åker regular. </p><p></p><p>Jag åker inte snowboard, men de flesta jag åker med åker snowboard och jag har uppfattat det som så att man får ont i knäna om man slänger på sjukt wide stance med mycket duck direkt. Tror man måste prova sig fram lite, ändra successivt och träna upp dina knän så ska du se att det löser sig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 609692, member: 46389"] -30,30 känns ju som en sjukt sketchy stance faktiskt? <-<-(::/::\::)<-<- om man åker regular. Jag åker inte snowboard, men de flesta jag åker med åker snowboard och jag har uppfattat det som så att man får ont i knäna om man slänger på sjukt wide stance med mycket duck direkt. Tror man måste prova sig fram lite, ändra successivt och träna upp dina knän så ska du se att det löser sig :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ont i knäna när jag åker
Tillbaka
Topp