Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ont i knäna när jag åker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nizzon" data-source="post: 610165" data-attributes="member: 83511"><p>Får du enbart ont av att åka snowboard?</p><p>Vart i knäna får du ont?</p><p>Är det bara tillfälligt i backen eller har du ont på kvällen/dagen efter?</p><p></p><p>Kan bero på svaghet, kan bero på för korta muskler endera framsida lår eller baksida lår etc etc.</p><p>Svårt att svara på, själv har jag ojämnt brosk skavandes under knäskålen som orsakar min smärta.</p><p>Om du har ont efter du har åkt, eller ovasett egentligen, gå till en sjukgymnast så ser dom ganska enkelt varför du får ont och du får rätt träning och stretchövningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nizzon, post: 610165, member: 83511"] Får du enbart ont av att åka snowboard? Vart i knäna får du ont? Är det bara tillfälligt i backen eller har du ont på kvällen/dagen efter? Kan bero på svaghet, kan bero på för korta muskler endera framsida lår eller baksida lår etc etc. Svårt att svara på, själv har jag ojämnt brosk skavandes under knäskålen som orsakar min smärta. Om du har ont efter du har åkt, eller ovasett egentligen, gå till en sjukgymnast så ser dom ganska enkelt varför du får ont och du får rätt träning och stretchövningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ont i knäna när jag åker
Tillbaka
Topp