Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
ont i knäna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 783425" data-attributes="member: 90666"><p>Skaffa formgjutna inlägg i pjäxor, skor, löpskor och allting som du använder dig av i princip.</p><p>Tänk även på att knäna inte ska gå inåt när du går i trappor eller liknande.</p><p>Har samma problem, och fick förmodligen samma träningspass.</p><p>Kötta stenhårt med det träningspasset, minst 3 ggr i veckan sen ska du se att det löser sig.</p><p>Men tänk på det som jag sa.</p><p>Mina knän höll skitbra när jag höll på med träningspasset, men jag slutade dum som man är och då blev det samma gamla visa igen. </p><p>Så ligg i och ha tålamod.</p><p></p><p></p><p>Ps. om du ska göra knäböj med skivstång eller på balansplatta, tänk då på att knäna inte ska gå inåt, för då gör inte träningen någon nytta! Ds.</p><p></p><p></p><p>Såg nu att det var ett gammalt inlägg.</p><p>Så jag får väl hoppas att det är bättre och att du inte har såna skitknän som jag har.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 783425, member: 90666"] Skaffa formgjutna inlägg i pjäxor, skor, löpskor och allting som du använder dig av i princip. Tänk även på att knäna inte ska gå inåt när du går i trappor eller liknande. Har samma problem, och fick förmodligen samma träningspass. Kötta stenhårt med det träningspasset, minst 3 ggr i veckan sen ska du se att det löser sig. Men tänk på det som jag sa. Mina knän höll skitbra när jag höll på med träningspasset, men jag slutade dum som man är och då blev det samma gamla visa igen. Så ligg i och ha tålamod. Ps. om du ska göra knäböj med skivstång eller på balansplatta, tänk då på att knäna inte ska gå inåt, för då gör inte träningen någon nytta! Ds. Såg nu att det var ett gammalt inlägg. Så jag får väl hoppas att det är bättre och att du inte har såna skitknän som jag har. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
ont i knäna.
Tillbaka
Topp