Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
ont i knäna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norly" data-source="post: 995732" data-attributes="member: 122396"><p>Jag lyckades överbelastade insidan på bägge mina knän (enligt läkaren) förra säsongen. Efter att ha ha tagit det lite lungt i sommras så är det nu helt ok. Nått som dock verkligen hjälpte mig var vanliga knästabiliserare (typ vulkan skydd fast med kardborre). Smärtan försvann och det känns sjukt mycket mer stabilt för mig...dock krossade jag höger knäskål för nån vecka sen, men det var ett annat problem.. Innan dess gick det toppen.</p><p></p><p>Detta funkade för mig och det är fullt möjligt att du har nått helt annat. Be om att få en MRI skanning av knäna. Det var vad dom gjorde på mitt sportsjukhus, och där kunde man se överansträngningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norly, post: 995732, member: 122396"] Jag lyckades överbelastade insidan på bägge mina knän (enligt läkaren) förra säsongen. Efter att ha ha tagit det lite lungt i sommras så är det nu helt ok. Nått som dock verkligen hjälpte mig var vanliga knästabiliserare (typ vulkan skydd fast med kardborre). Smärtan försvann och det känns sjukt mycket mer stabilt för mig...dock krossade jag höger knäskål för nån vecka sen, men det var ett annat problem.. Innan dess gick det toppen. Detta funkade för mig och det är fullt möjligt att du har nått helt annat. Be om att få en MRI skanning av knäna. Det var vad dom gjorde på mitt sportsjukhus, och där kunde man se överansträngningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
ont i knäna.
Tillbaka
Topp