Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i musklerna i vad (inte benhinneinflammation)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baess" data-source="post: 460095" data-attributes="member: 55045"><p>Gjorde en backflip förra säsongen och landade med grov bakåtvikt och bindningarna löste inte ut och det kändes som att musklerna vid skenbenet släppte för att sedan krypa tillbaka långsamt (smärtsamt). Efter själva olyckan hade jag ingen kraft i smalbenen och det var på ren vilja att jag kom ner igen. Kunde inte heller gå längre sträckor på en vecka. Men det är inte det som är problemet. Problemet är att jag fortfarande har känningar i samma område när jag t.ex hoppar och springer. Och jag vill betona att det inte är benhinneinflammation inte någon som jag haft tidigare iaf, jag pronerar inte heller vad jag vet eftersom problemet uppstod efter denna händelse. Värt att tillägga är att jag masserade mina ben med tigerbalsam varje dag och hade varma strumpor på mig i ungefär en månads tid efter olyckan.</p><p></p><p>Så är det någon som vet vad detta är, har haft samma problem och vet hur det skall behandlas? Uppsöka en doktor?</p><p></p><p>Tack på förhand</p><p>//Sebastian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baess, post: 460095, member: 55045"] Gjorde en backflip förra säsongen och landade med grov bakåtvikt och bindningarna löste inte ut och det kändes som att musklerna vid skenbenet släppte för att sedan krypa tillbaka långsamt (smärtsamt). Efter själva olyckan hade jag ingen kraft i smalbenen och det var på ren vilja att jag kom ner igen. Kunde inte heller gå längre sträckor på en vecka. Men det är inte det som är problemet. Problemet är att jag fortfarande har känningar i samma område när jag t.ex hoppar och springer. Och jag vill betona att det inte är benhinneinflammation inte någon som jag haft tidigare iaf, jag pronerar inte heller vad jag vet eftersom problemet uppstod efter denna händelse. Värt att tillägga är att jag masserade mina ben med tigerbalsam varje dag och hade varma strumpor på mig i ungefär en månads tid efter olyckan. Så är det någon som vet vad detta är, har haft samma problem och vet hur det skall behandlas? Uppsöka en doktor? Tack på förhand //Sebastian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i musklerna i vad (inte benhinneinflammation)
Tillbaka
Topp