Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i musklerna i vad (inte benhinneinflammation)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baess" data-source="post: 460126" data-attributes="member: 55045"><p>Skönt att höra, jag blev väldigt orolig där ett tag för kompartmentsyndrom lät inte som någon höjdare direkt speciellt inte behandlingen med att skära upp muskel på smalbenet med ett stort ärr som resultat. Men som jag skrev tidigare så misstänker jag att muskeln på något sätt slets loss från fästet i smalbenet eller något liknande eftersom när jag kände på smalbenet efter olyckan så satt inte muskeln där den brukade och den kröp långsamt tillbaka till ursprungsläget. När jag satt stilla blev muskeln stel och ömmade när jag rörde på den men efter t.ex en dags skidåkning (vilket jag prövade på några veckor efter olyckan) så var muskeln i stort sett smärtfri.</p><p></p><p>Vet du vad det kan vara om det inte är kompartmentsyndrom?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baess, post: 460126, member: 55045"] Skönt att höra, jag blev väldigt orolig där ett tag för kompartmentsyndrom lät inte som någon höjdare direkt speciellt inte behandlingen med att skära upp muskel på smalbenet med ett stort ärr som resultat. Men som jag skrev tidigare så misstänker jag att muskeln på något sätt slets loss från fästet i smalbenet eller något liknande eftersom när jag kände på smalbenet efter olyckan så satt inte muskeln där den brukade och den kröp långsamt tillbaka till ursprungsläget. När jag satt stilla blev muskeln stel och ömmade när jag rörde på den men efter t.ex en dags skidåkning (vilket jag prövade på några veckor efter olyckan) så var muskeln i stort sett smärtfri. Vet du vad det kan vara om det inte är kompartmentsyndrom? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i musklerna i vad (inte benhinneinflammation)
Tillbaka
Topp