Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i ryggen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KevinSalonius" data-source="post: 854991" data-attributes="member: 76177"><p>Jag bor i Finland, men det skulle gå på försäkring eller vad det är ifall det skulle ha liksom hänt någon olycka, men eftersom det bara har börjat småningom (utan att jag har skadat mej vid ett visst tillfälle) så därför skulle jag måsta själv betala röntkningen.. :/</p><p></p><p>Men jag ska nu gå till Kiropraktikern ennu några gånger och se ifall det alls blir bättre, och ska också försöka få fram ett tränings program av en sjukgymnast. Ifall det nu sen inte alls blivit bättre på några veckor så måst jag försöka komma på någon annan lösning och försöka få ryggen röntkad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KevinSalonius, post: 854991, member: 76177"] Jag bor i Finland, men det skulle gå på försäkring eller vad det är ifall det skulle ha liksom hänt någon olycka, men eftersom det bara har börjat småningom (utan att jag har skadat mej vid ett visst tillfälle) så därför skulle jag måsta själv betala röntkningen.. :/ Men jag ska nu gå till Kiropraktikern ennu några gånger och se ifall det alls blir bättre, och ska också försöka få fram ett tränings program av en sjukgymnast. Ifall det nu sen inte alls blivit bättre på några veckor så måst jag försöka komma på någon annan lösning och försöka få ryggen röntkad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont i ryggen
Tillbaka
Topp