Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
ont i smalben
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="daviddani" data-source="post: 255029" data-attributes="member: 57090"><p>Jag tänker direkt på benhinneinflammation. Det behöver inte vara pjäxornas fel - det kan vara att du använt andra "skor" som antingen har förlorat dämpningen eller liknande. - Du har kanske ändrat underlag på nåt sätt. Jag vet som spelar fotboll, nu när innomhus säsongen börjat byter man underlaget mot en hårdare yta vilket leder till att man lätt kan få problem som benhinneinflamation - likaså när grus/gräs säsong kommer.</p><p>Värken kan vara mycket allvarlig och har det gått riktigt långt kan det vara svårt att ens stödja sig på benet.</p><p>Det jag rekommenderar är att vila och byte av skor. Det är viktigt att ta det lugnt några veckor och inte sätta igång för snabbt när värken väl försvunnit. Stretch av vaden kan underlätta tillfrisknandet och förebygga problemet.</p><p></p><p>/David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="daviddani, post: 255029, member: 57090"] Jag tänker direkt på benhinneinflammation. Det behöver inte vara pjäxornas fel - det kan vara att du använt andra "skor" som antingen har förlorat dämpningen eller liknande. - Du har kanske ändrat underlag på nåt sätt. Jag vet som spelar fotboll, nu när innomhus säsongen börjat byter man underlaget mot en hårdare yta vilket leder till att man lätt kan få problem som benhinneinflamation - likaså när grus/gräs säsong kommer. Värken kan vara mycket allvarlig och har det gått riktigt långt kan det vara svårt att ens stödja sig på benet. Det jag rekommenderar är att vila och byte av skor. Det är viktigt att ta det lugnt några veckor och inte sätta igång för snabbt när värken väl försvunnit. Stretch av vaden kan underlätta tillfrisknandet och förebygga problemet. /David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
ont i smalben
Tillbaka
Topp