Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
OOOtroligt bra skidtidning - ÅS kommer självdö.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spOnkan" data-source="post: 28541" data-attributes="member: 13011"><p>Jag köpte ett riktigt bra skidmagasin i förrgår: 2. Den har sin bas i Cham och ges ut på engelska, franska och tyska. Senste numret är löjligt grymt med:</p><p></p><p>- Reportage Kristi Leskinen</p><p>- Expedition till Kaukasus</p><p>- Profil: Candide Thovex</p><p>- Intervju med Sverre Liliequist</p><p>- Reportage om Shane McConkey</p><p>- Jeremy Nobis intervju</p><p>- Massa info om tävlingar & camps</p><p>- FET fotodel 10 sidor + 8 sidor Chris O`Conell special</p><p>- J Olsson tricktips (sett det förut?)</p><p>- Reportage Sven Kühnle</p><p>- Skidguide</p><p>- Riksgränsen ensidesreportage</p><p>- Ryggsäcksspecial</p><p>- Profil: Lionel Hachemi</p><p>- Recensioner, insändare m.m.</p><p></p><p>Det måste ändå vara roligare än att läsa träningstips med Anna Ottoson?</p><p></p><p>Jag tror den finns på press stop. Kolla www.2freeski.com och PRENUMERERA!</p><p></p><p>>> RR <<</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spOnkan, post: 28541, member: 13011"] Jag köpte ett riktigt bra skidmagasin i förrgår: 2. Den har sin bas i Cham och ges ut på engelska, franska och tyska. Senste numret är löjligt grymt med: - Reportage Kristi Leskinen - Expedition till Kaukasus - Profil: Candide Thovex - Intervju med Sverre Liliequist - Reportage om Shane McConkey - Jeremy Nobis intervju - Massa info om tävlingar & camps - FET fotodel 10 sidor + 8 sidor Chris O`Conell special - J Olsson tricktips (sett det förut?) - Reportage Sven Kühnle - Skidguide - Riksgränsen ensidesreportage - Ryggsäcksspecial - Profil: Lionel Hachemi - Recensioner, insändare m.m. Det måste ändå vara roligare än att läsa träningstips med Anna Ottoson? Jag tror den finns på press stop. Kolla www.2freeski.com och PRENUMERERA! >> RR << [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
OOOtroligt bra skidtidning - ÅS kommer självdö.
Tillbaka
Topp