Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Operator 164w
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="syster-gunnar" data-source="post: 596344" data-attributes="member: 74810"><p>Malolon funkar bra i pist och det är inga problem att köra baklänges det skiljer ju bara ngn cm mellen nosen och tailen i bredd,med tapered ("pintail"? dvs smalare bak än fram)bräda blir det mycket skönare att köra puder då du kan ha samma viktfördelning som i pisten =mindre jobbigt för bakbenet man kan också gå ner i längd med bibehållen bärighet vilket gör den bättre i skogen(där pudret ligger orört och du kan åka även om sikten är noll ute på kalfjället)har själv en 166 och har 9,5 i skostorlek min känns lite klumpig i pisten pga bredden jag ville ha den längden pga av min vikt ångrar lite att jag inte köpte 162an istället.Surfs up dude</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="syster-gunnar, post: 596344, member: 74810"] Malolon funkar bra i pist och det är inga problem att köra baklänges det skiljer ju bara ngn cm mellen nosen och tailen i bredd,med tapered ("pintail"? dvs smalare bak än fram)bräda blir det mycket skönare att köra puder då du kan ha samma viktfördelning som i pisten =mindre jobbigt för bakbenet man kan också gå ner i längd med bibehållen bärighet vilket gör den bättre i skogen(där pudret ligger orört och du kan åka även om sikten är noll ute på kalfjället)har själv en 166 och har 9,5 i skostorlek min känns lite klumpig i pisten pga bredden jag ville ha den längden pga av min vikt ångrar lite att jag inte köpte 162an istället.Surfs up dude [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Operator 164w
Tillbaka
Topp