Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Oppdal, över ån efter vatten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1338402" data-attributes="member: 158146"><p>Jag tror Oppdal passar er som ort. Om de två icke skidåkarna vill uppleva fjällmiljö på sportlovet, utan att var i en turistfabrik. </p><p></p><p>Sen skulle jag säga som [USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER]. Flyg till Nice, ta tåget till Limone. Åk skidor, ät Italiensk mat, njut av solen och avsluta med några dagar på rivieran. </p><p></p><p>Eller valfri mindre känd alport, som har hyfsade priser. Härligt miljöombyte att strosa runt nere i byn. </p><p></p><p>Inget lågprisalternativ, men Chamonix och dess vackra miljö lockar på årsbasis betydligt fler icke skidåkare än skidåkare. Fantastisk miljö, finns att göra nere på byn. </p><p></p><p>Vill man bo i stad i Alperna med ok skidåkning nära: Aosta, Annecy, Innsbruck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1338402, member: 158146"] Jag tror Oppdal passar er som ort. Om de två icke skidåkarna vill uppleva fjällmiljö på sportlovet, utan att var i en turistfabrik. Sen skulle jag säga som [USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER]. Flyg till Nice, ta tåget till Limone. Åk skidor, ät Italiensk mat, njut av solen och avsluta med några dagar på rivieran. Eller valfri mindre känd alport, som har hyfsade priser. Härligt miljöombyte att strosa runt nere i byn. Inget lågprisalternativ, men Chamonix och dess vackra miljö lockar på årsbasis betydligt fler icke skidåkare än skidåkare. Fantastisk miljö, finns att göra nere på byn. Vill man bo i stad i Alperna med ok skidåkning nära: Aosta, Annecy, Innsbruck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Oppdal, över ån efter vatten?
Tillbaka
Topp