Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Öppet brev till STS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 569771" data-attributes="member: 12644"><p>Bra gjort! Dom behöver fler mail. Jag är mycket intresserad av vad dom har för argument för att gå deras utbildning om man t.ex redan har alla utbildningssteg som skidlärare eller kanske till och med skidlärarexamen.</p><p></p><p>Jag antar att dom vill att man ska åka för att få en bättre bild av personen MEN... reseledare kan typ vem som helst bli, VD är få som blir och då räcker det oftast med intervjuer, personlighetstester, erfarenhet m.m. så jag förstår inte att det ska va svårare och krävas annorlunda rekryteringsprocess för reseledare.</p><p></p><p>"Förra året var nog ca 80% nyanställningar från kurserna" Och?! Det säger ju inte ett skit om hur många från kursen som fick jobb. Dom kanske bara hade 4 nyanställningar och ändå tog med 50 pers på kursen.</p><p></p><p>"Skidinstruktörskursen brukar ge ca 90-95% av alla deltagare jobb direkt efter kursen i Österrike" är det någon som varit med på kursen och kan bekräfta detta? I den här frågan litar jag mer på vad som skrivs i detta forum än deras påhittade ca-ungefär-kanske-procenttal.</p><p></p><p>Nä jag tycker synd om alla som luras in i STS (och andra bolags) skit. Sök andra jobb. Diskare är betydligt bättre. Good luck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 569771, member: 12644"] Bra gjort! Dom behöver fler mail. Jag är mycket intresserad av vad dom har för argument för att gå deras utbildning om man t.ex redan har alla utbildningssteg som skidlärare eller kanske till och med skidlärarexamen. Jag antar att dom vill att man ska åka för att få en bättre bild av personen MEN... reseledare kan typ vem som helst bli, VD är få som blir och då räcker det oftast med intervjuer, personlighetstester, erfarenhet m.m. så jag förstår inte att det ska va svårare och krävas annorlunda rekryteringsprocess för reseledare. "Förra året var nog ca 80% nyanställningar från kurserna" Och?! Det säger ju inte ett skit om hur många från kursen som fick jobb. Dom kanske bara hade 4 nyanställningar och ändå tog med 50 pers på kursen. "Skidinstruktörskursen brukar ge ca 90-95% av alla deltagare jobb direkt efter kursen i Österrike" är det någon som varit med på kursen och kan bekräfta detta? I den här frågan litar jag mer på vad som skrivs i detta forum än deras påhittade ca-ungefär-kanske-procenttal. Nä jag tycker synd om alla som luras in i STS (och andra bolags) skit. Sök andra jobb. Diskare är betydligt bättre. Good luck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Öppet brev till STS
Tillbaka
Topp