Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal, lätt o styv Pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenz" data-source="post: 1078902" data-attributes="member: 148784"><p>Tecnica, scarpa , salomon, k2 det har nämnts många märken och det finns många som inte kommit på tal. I det stora hela så spelar det ingen roll vad alla skriver då din fot kommer avgöra vilket fabrikat du till slut kommer köpa. Åk till en välsorterad butik så får bootfittern avgöra vad som är bäst. Du skrev tidigare att du brukar åka till chamonix och då känner du säkert till SOLE. Personligen så tycker jag att SOLE är det bästa stället jag fixat pjäxor på, grym passform och service. Jag åker telemark och kan drömma om att få i foten i scarpas telis pjäxor då min fot är bred och hög,då återstod endast SCOTT som gör rymmligare pjäxor. Så bra hälgrepp som killarna på SOLE fixade har ingen annan bootfitter lyckats med. SOLE i chamonix har ett jätte utbud på pjäxor för freeride och touring, där finns nästan allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenz, post: 1078902, member: 148784"] Tecnica, scarpa , salomon, k2 det har nämnts många märken och det finns många som inte kommit på tal. I det stora hela så spelar det ingen roll vad alla skriver då din fot kommer avgöra vilket fabrikat du till slut kommer köpa. Åk till en välsorterad butik så får bootfittern avgöra vad som är bäst. Du skrev tidigare att du brukar åka till chamonix och då känner du säkert till SOLE. Personligen så tycker jag att SOLE är det bästa stället jag fixat pjäxor på, grym passform och service. Jag åker telemark och kan drömma om att få i foten i scarpas telis pjäxor då min fot är bred och hög,då återstod endast SCOTT som gör rymmligare pjäxor. Så bra hälgrepp som killarna på SOLE fixade har ingen annan bootfitter lyckats med. SOLE i chamonix har ett jätte utbud på pjäxor för freeride och touring, där finns nästan allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal, lätt o styv Pjäxa?
Tillbaka
Topp