Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Optimal pistskida med Twintip?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aakerlund" data-source="post: 969971" data-attributes="member: 135836"><p>Efter att i 15 år åkt snowboard har jag nu gått tillbaka till skidor, köpte ett par "vanliga" carving-skidor (Fischer) för några år sedan. i vintras köpte jag ett par nya puderskidor (Salomon Czar) och är sjukt nöjd med dom! Jag gillar att köra fort i pisten men har också insett att jag vill åka baklänges och hoppa lite. Så därför vill jag nu byta ut mina carvingskidor och skaffa något nytt! Är det nån som har ett bra tips på den ultimata skidan, den får gärna vara ganska hård. Har kikat lite på bla: </p><p></p><p>Völkl Kendo</p><p>Salomon Threat</p><p></p><p>Kan nån hjälpa mig, jag är i behov av kunskap och erfarenhet! Jag är 187 cm och väger 90 kg och anser mig själv vara en duktig åkare. Så om nån även kan tipsa om en bra längd är jag också tacksam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aakerlund, post: 969971, member: 135836"] Efter att i 15 år åkt snowboard har jag nu gått tillbaka till skidor, köpte ett par "vanliga" carving-skidor (Fischer) för några år sedan. i vintras köpte jag ett par nya puderskidor (Salomon Czar) och är sjukt nöjd med dom! Jag gillar att köra fort i pisten men har också insett att jag vill åka baklänges och hoppa lite. Så därför vill jag nu byta ut mina carvingskidor och skaffa något nytt! Är det nån som har ett bra tips på den ultimata skidan, den får gärna vara ganska hård. Har kikat lite på bla: Völkl Kendo Salomon Threat Kan nån hjälpa mig, jag är i behov av kunskap och erfarenhet! Jag är 187 cm och väger 90 kg och anser mig själv vara en duktig åkare. Så om nån även kan tipsa om en bra längd är jag också tacksam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Optimal pistskida med Twintip?
Tillbaka
Topp