Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 921487" data-attributes="member: 35740"><p>Jag har efter mycket slit lyckats ha sönder min gamla galonduffel, dragkedjan slut, inte mycket att göra åt. Den gamla väskan var på 80 liter. Bra för det mesta, men lite liten när man ska på skidresa, pjäxorna går inte i utan måste tas bredvid i pjäxbag. Vilken är den optimala storleken på galonbag (typ TNF base camp duffel och kopior av den)? 80 liter rymmer inte riktigt pjäxor hjälm spade, kläder osv, men 200 liter kan man inte bära. Hur stor bag är meningsfullt om man ska lyckas få med den på flyg? Eller är det smidigast med lös pjäxbag? Tycker det är drygt att hålla rätt på 3 paket, skidor, pjäxbag och duffel/ryggsäck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 921487, member: 35740"] Jag har efter mycket slit lyckats ha sönder min gamla galonduffel, dragkedjan slut, inte mycket att göra åt. Den gamla väskan var på 80 liter. Bra för det mesta, men lite liten när man ska på skidresa, pjäxorna går inte i utan måste tas bredvid i pjäxbag. Vilken är den optimala storleken på galonbag (typ TNF base camp duffel och kopior av den)? 80 liter rymmer inte riktigt pjäxor hjälm spade, kläder osv, men 200 liter kan man inte bära. Hur stor bag är meningsfullt om man ska lyckas få med den på flyg? Eller är det smidigast med lös pjäxbag? Tycker det är drygt att hålla rätt på 3 paket, skidor, pjäxbag och duffel/ryggsäck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Tillbaka
Topp