Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 921564" data-attributes="member: 118552"><p>Vilken typ av väskor man föredrar gränsar väl till det personliga, men för min egen del efter att ha testat både på ryggen buren duffelbag och stor bag med hjul så tycker jag att det sistnämnda är helt överlägset. </p><p>Fördelen med hjulbag är att man kan lägga ryggsäcken på den och fästa med en ryggsäcksrem och dra bägge på en gång, sen bär man skidfodralet. </p><p>Med de långa avstånd som ska tillryggaläggas på moderna flygplatser så blir jag helt ledbruten av att bära runt på hela bagaget. Även på tågstationer vid tågbyten kan det röra sig om rätt stora distanser.</p><p>Men som sagt det hela är säkert en smakfråga, och kanske en fråga om vilken slags järnfysik man ligger inne med, själv är jag mer maratonlöpare än tyngdlyftare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 921564, member: 118552"] Vilken typ av väskor man föredrar gränsar väl till det personliga, men för min egen del efter att ha testat både på ryggen buren duffelbag och stor bag med hjul så tycker jag att det sistnämnda är helt överlägset. Fördelen med hjulbag är att man kan lägga ryggsäcken på den och fästa med en ryggsäcksrem och dra bägge på en gång, sen bär man skidfodralet. Med de långa avstånd som ska tillryggaläggas på moderna flygplatser så blir jag helt ledbruten av att bära runt på hela bagaget. Även på tågstationer vid tågbyten kan det röra sig om rätt stora distanser. Men som sagt det hela är säkert en smakfråga, och kanske en fråga om vilken slags järnfysik man ligger inne med, själv är jag mer maratonlöpare än tyngdlyftare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Tillbaka
Topp