Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 921570" data-attributes="member: 54815"><p>Jag brukar ha en 70L rull-bag. Mer än så är bara onödigt. I den kör man ner pjäxor, ryggskydd, hjälm, underställ, sockar, skalkläder (byxor, jackan reser man ju i), och spade och lavinkit om det är den sortens resa. Och sen alla andra kläder man kan tänkas behöva. Då blir väskan precis lagom full. </p><p></p><p>Sen på det så kör man skidryggsäcken, där lägger jag dator, laddare och sånt, kameror osv.</p><p></p><p>Skidorna tas i ett stort fodral med hjul om det är fler än ett par (vilket det brukar vara) eller i gammaldags smalt om det bara är ett par.</p><p></p><p>Så mer än skidfodral + ryggsäck + 70L behöver man inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 921570, member: 54815"] Jag brukar ha en 70L rull-bag. Mer än så är bara onödigt. I den kör man ner pjäxor, ryggskydd, hjälm, underställ, sockar, skalkläder (byxor, jackan reser man ju i), och spade och lavinkit om det är den sortens resa. Och sen alla andra kläder man kan tänkas behöva. Då blir väskan precis lagom full. Sen på det så kör man skidryggsäcken, där lägger jag dator, laddare och sånt, kameror osv. Skidorna tas i ett stort fodral med hjul om det är fler än ett par (vilket det brukar vara) eller i gammaldags smalt om det bara är ett par. Så mer än skidfodral + ryggsäck + 70L behöver man inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Tillbaka
Topp