Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 921666"><p>+1, också viktigt att tänka på! Man får alltså bara ha ett par skidor i sitt fodral... kan bli problem om du har två eller fler par.</p><p></p><p>En gång när jag flög med lillsyrran och pappa så delade vi upp syrrans skidor så jag hade en extra och pappa en extra i våra skidbagar. Blev vägrade att checka in när vi berättade om detta, men när vi tog tillbaka det och höll fast vid att det bara fanns ett par skidor i varje bag, då gick det plötsligt bra. Så... man kan nog komma undan med en del bara man nekar och säger rätt. Att ställa in ett flyg för att någon checkat in ett par skidor för mycket lär nog inte hända så länge maxvikten inte är nådd.</p><p></p><p>Lufthansa har också gratis skidfrakt! Tror jag betalade runt 500kr för min biljett ned till Italien i vintras... hur grymt som helst!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 921666"] +1, också viktigt att tänka på! Man får alltså bara ha ett par skidor i sitt fodral... kan bli problem om du har två eller fler par. En gång när jag flög med lillsyrran och pappa så delade vi upp syrrans skidor så jag hade en extra och pappa en extra i våra skidbagar. Blev vägrade att checka in när vi berättade om detta, men när vi tog tillbaka det och höll fast vid att det bara fanns ett par skidor i varje bag, då gick det plötsligt bra. Så... man kan nog komma undan med en del bara man nekar och säger rätt. Att ställa in ett flyg för att någon checkat in ett par skidor för mycket lär nog inte hända så länge maxvikten inte är nådd. Lufthansa har också gratis skidfrakt! Tror jag betalade runt 500kr för min biljett ned till Italien i vintras... hur grymt som helst! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Optimal storlek på duffelbag för skidresa (flyg)?
Tillbaka
Topp