Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Optimala one-quiver-skidan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 900284" data-attributes="member: 32948"><p>Har inte åkt Lhasa pow så jag kan inte uttala mig om den, men på papperet ser det ut som en kick-ass allroundplanka som skulle falla många i smaken. </p><p></p><p>Dock, är allroundskidor lite som att köra volvokombi. Säkert, mångsidigt, vettigt, TRÅKIGT! När jag packar skidfodralet och bara ett par kan hänga med, är det alltid de största och fetaste laggen som åker ner, och inte allroundlaggen. I pist kan jag köra allt, och när de grymma dagarna kommer är jag kung. Även i skare, hårdpackat och upptjoppat flinar jag brett med 120mm under foten och 56m svängradie. Carvingsensationen uteblir dock, men det kan jag offra utan problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 900284, member: 32948"] Har inte åkt Lhasa pow så jag kan inte uttala mig om den, men på papperet ser det ut som en kick-ass allroundplanka som skulle falla många i smaken. Dock, är allroundskidor lite som att köra volvokombi. Säkert, mångsidigt, vettigt, TRÅKIGT! När jag packar skidfodralet och bara ett par kan hänga med, är det alltid de största och fetaste laggen som åker ner, och inte allroundlaggen. I pist kan jag köra allt, och när de grymma dagarna kommer är jag kung. Även i skare, hårdpackat och upptjoppat flinar jag brett med 120mm under foten och 56m svängradie. Carvingsensationen uteblir dock, men det kan jag offra utan problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Optimala one-quiver-skidan
Tillbaka
Topp