Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Optimala one-quiver-skidan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 900979" data-attributes="member: 102471"><p>Har inget med Moment att göra då jag fick reda på hur vissa tester går till långt innan jag hade något med Moment att göra. Utan mer på utförande av testerna. Åka skidors och Fri Flyts tester är utmärkt då de pågår under veckor med att jämföra tex en av Europas största skidtidningars skidtest där varje åkare får 1 åk på sig att testa skidorna. Sedan skriva betyg på de skidorna. Och på ungefär samma sätt är en del amerikanska tidningars test uppbygda på förutom att de fick hela tre åk på sig att sätta ett betyg på skidorna.</p><p></p><p>Och kom inte och säg att det är ett rättvis test. På det viset är testerna i tidningarna sjukt missvisande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 900979, member: 102471"] Har inget med Moment att göra då jag fick reda på hur vissa tester går till långt innan jag hade något med Moment att göra. Utan mer på utförande av testerna. Åka skidors och Fri Flyts tester är utmärkt då de pågår under veckor med att jämföra tex en av Europas största skidtidningars skidtest där varje åkare får 1 åk på sig att testa skidorna. Sedan skriva betyg på de skidorna. Och på ungefär samma sätt är en del amerikanska tidningars test uppbygda på förutom att de fick hela tre åk på sig att sätta ett betyg på skidorna. Och kom inte och säg att det är ett rättvis test. På det viset är testerna i tidningarna sjukt missvisande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Optimala one-quiver-skidan
Tillbaka
Topp