Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
orage jp auclair retallack co-lab jacket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl-pedal" data-source="post: 929665" data-attributes="member: 96475"><p>Härligt, Förmodar att en medium kommer sitta bäst på mina 180cm och 77kg. Just fodringen på primaloften intesserade mig eftersom man förhoppningsvis kan slippa ett par lager i backen. Men blir det jobbigt varm att gå uppför med istället? </p><p></p><p>Har även kollat lite på active shell, vad är skillnaden mellan dessa tre? </p><p></p><p>Tack </p><p></p><p>/ Carl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl-pedal, post: 929665, member: 96475"] Härligt, Förmodar att en medium kommer sitta bäst på mina 180cm och 77kg. Just fodringen på primaloften intesserade mig eftersom man förhoppningsvis kan slippa ett par lager i backen. Men blir det jobbigt varm att gå uppför med istället? Har även kollat lite på active shell, vad är skillnaden mellan dessa tre? Tack / Carl [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
orage jp auclair retallack co-lab jacket
Tillbaka
Topp