Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ord som är inne!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 60446" data-attributes="member: 13245"><p>Personligen tycker jag en diskussion om vilka ord som kommer att bli inne är intressantare. Jag skulle rent av säga att så fort som ett ord definierats som inne (av t ex den uppenbarligen fullkommligt förvirrade massan här ovan) så är det bland de riktigt framsynta ordvrängarna redan ute.</p><p></p><p>Eftersom både heltäckningsmatta och tighta surfshorts på killar är på väg tillbaka, liksom riktigt långa skidor så är mitt tips att nya treder inom språksektorn kommer vara:</p><p></p><p>stor bokstav i början på namn och på meningar</p><p>punkt i slutet av meningar</p><p>inskjutna bisatser och kommatering</p><p>semikolon</p><p></p><p>samt</p><p></p><p>en allmän språkeklisiastisk höjning.</p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Manne, Myten, Mervärdet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 60446, member: 13245"] Personligen tycker jag en diskussion om vilka ord som kommer att bli inne är intressantare. Jag skulle rent av säga att så fort som ett ord definierats som inne (av t ex den uppenbarligen fullkommligt förvirrade massan här ovan) så är det bland de riktigt framsynta ordvrängarna redan ute. Eftersom både heltäckningsmatta och tighta surfshorts på killar är på väg tillbaka, liksom riktigt långa skidor så är mitt tips att nya treder inom språksektorn kommer vara: stor bokstav i början på namn och på meningar punkt i slutet av meningar inskjutna bisatser och kommatering semikolon samt en allmän språkeklisiastisk höjning. HWC HitMe Manne, Myten, Mervärdet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ord som är inne!
Tillbaka
Topp