Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Orginal Skateboard´s Apex 37
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Swasi" data-source="post: 873185" data-attributes="member: 123142"><p>Fyfan, mår dåligt när jag läser ditt skit. 1, Trucks är verkligen en personlig åsikt alla gillar olika. Jag har åkt med OS S10 trucks i 3 år och vill aldrig byta.. 2, idén med att sätta 250mm på en liten bräda är en ny grej, den fungerar mycket väl, det är en mycket skön kör stil. 3, Enligt många proffs och testare så har OS trucks fått titeln som de största och mest svängbara trucksen på marknaden. 4, Det är inte "Skittrucks" de passar vissa och passar inte vissa alls. Passar de inte dig så säg att du inte tycker om dem men om du bara har testet dem i en vecka eller två kan du inte säga att dem suger man måste lära sig att använda dem för dem är inte för nybörjare. Mvh Max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Swasi, post: 873185, member: 123142"] Fyfan, mår dåligt när jag läser ditt skit. 1, Trucks är verkligen en personlig åsikt alla gillar olika. Jag har åkt med OS S10 trucks i 3 år och vill aldrig byta.. 2, idén med att sätta 250mm på en liten bräda är en ny grej, den fungerar mycket väl, det är en mycket skön kör stil. 3, Enligt många proffs och testare så har OS trucks fått titeln som de största och mest svängbara trucksen på marknaden. 4, Det är inte "Skittrucks" de passar vissa och passar inte vissa alls. Passar de inte dig så säg att du inte tycker om dem men om du bara har testet dem i en vecka eller två kan du inte säga att dem suger man måste lära sig att använda dem för dem är inte för nybörjare. Mvh Max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Orginal Skateboard´s Apex 37
Tillbaka
Topp