Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Orsa Camp igen! 13-16 Aug
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 346969" data-attributes="member: 53337"><p>Tjenna alla!</p><p></p><p>till följd av de stora intresset av Campen i orsa så tänkte jag att vi kör ett till för dom som är sugna..</p><p></p><p>det är samling klockan 12:00 på måndagen den 13 Augusti och vi kör hela tiden till klockan 16:00 torsdagen den 16 augusti.</p><p></p><p>Priset för campet kommer att ligga på 1500:- (BETALNINGEN SKER PÅ PLATS)</p><p>då ingår:</p><p></p><p>Mat</p><p>Boende</p><p>Försäkringar</p><p>Medlemskap i snowcamp</p><p>Akriviteter</p><p></p><p>om du redan är medlem i snowcamp så blir priser 1350:-</p><p></p><p>så är du sugen på att joina? skicka iväg en anmälan med:</p><p></p><p>Namn:</p><p>Adress:</p><p>Telefon nr:</p><p>Mail:</p><p></p><p>till Jason_Qreen@hotmail.com</p><p></p><p>Anmälan är bindande.. alltså anmäler du dig så ska du vara på plats!</p><p></p><p>MAX 20 PLATSER! så först till kvarn.</p><p>har ni frågor? eller är intresserade?</p><p></p><p>maila mig eller skriv i tråden eller gästboken.</p><p></p><p>ha det!</p><p>/Jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 346969, member: 53337"] Tjenna alla! till följd av de stora intresset av Campen i orsa så tänkte jag att vi kör ett till för dom som är sugna.. det är samling klockan 12:00 på måndagen den 13 Augusti och vi kör hela tiden till klockan 16:00 torsdagen den 16 augusti. Priset för campet kommer att ligga på 1500:- (BETALNINGEN SKER PÅ PLATS) då ingår: Mat Boende Försäkringar Medlemskap i snowcamp Akriviteter om du redan är medlem i snowcamp så blir priser 1350:- så är du sugen på att joina? skicka iväg en anmälan med: Namn: Adress: Telefon nr: Mail: till Jason_Qreen@hotmail.com Anmälan är bindande.. alltså anmäler du dig så ska du vara på plats! MAX 20 PLATSER! så först till kvarn. har ni frågor? eller är intresserade? maila mig eller skriv i tråden eller gästboken. ha det! /Jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Orsa Camp igen! 13-16 Aug
Tillbaka
Topp