Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 26657" data-attributes="member: 13861"><p>Men åh, status och fina viner är vad som eftertraktas minsann. Gott det! Då skulle jag vilja föreslå några fashionabla orter.`</p><p></p><p>Till att börja med borde ju Schweiz vara ett självklart val, Frankrike är alldeles för proletärt och åtnjuter inte på långa vägar den status som Schweiz har. Jag menar, de har ju den dåliga smaken att till och med vara med i FN, sådant otyg slipper man gudskelov i Schweiz. Dock ett litet plus för vinerna men bristen av egentillverkat vin löser ju man ju istället genom en riklig import, gärna i kombination med Iransk kaviar. Vidare har Schweiz även en god tradition av ett långt mer utvecklat utbud i sina boutiquer. Rolex, Gucci, Armani samt ett stort urval andra märkesvaror står att finna i butikerna. Glöm heller inte att inhandla en varm, skön jacka i härligaste päls för slädturerna eller kägelbanan kvällstid. </p><p></p><p>Lämpliga orter då? Varför inte styra in privatjeten mot St Moritz, Davos eller kanske rent av Zermatt. God tur!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 26657, member: 13861"] Men åh, status och fina viner är vad som eftertraktas minsann. Gott det! Då skulle jag vilja föreslå några fashionabla orter.` Till att börja med borde ju Schweiz vara ett självklart val, Frankrike är alldeles för proletärt och åtnjuter inte på långa vägar den status som Schweiz har. Jag menar, de har ju den dåliga smaken att till och med vara med i FN, sådant otyg slipper man gudskelov i Schweiz. Dock ett litet plus för vinerna men bristen av egentillverkat vin löser ju man ju istället genom en riklig import, gärna i kombination med Iransk kaviar. Vidare har Schweiz även en god tradition av ett långt mer utvecklat utbud i sina boutiquer. Rolex, Gucci, Armani samt ett stort urval andra märkesvaror står att finna i butikerna. Glöm heller inte att inhandla en varm, skön jacka i härligaste päls för slädturerna eller kägelbanan kvällstid. Lämpliga orter då? Varför inte styra in privatjeten mot St Moritz, Davos eller kanske rent av Zermatt. God tur! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ort?
Tillbaka
Topp