Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovox 3+ Problem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="offline" data-source="post: 929029" data-attributes="member: 73061"><p>Mea Culpa, jag köpte, trots varningar förra vintern en Ortovox 3+.</p><p>På XXL av alla jävla ställen... Hursomhelst. Nu startar den inte alternativt blinkar med random symboler och siffror.</p><p>Den har legat i förrådet, utan batteri hela sommaren. Satte i nytt batteri idag och showen började.</p><p>Vi ett flertal tillfällen börjar den startupen med "UP", men inte alltid. Ibland som sagt blinkar den runt i någon minut, symboler, siffror, lampa etc... sedan töms displayen och den ser ut att vara död. Sätter jag den då i sökläge, tänds belysningen men displayen förblir tom.</p><p>I normalfallet när man slår på den visar den ett serie#, gör en självkontroll och visar sedan batteri %.</p><p>Hoppas att det går att lösa med en uppdatering av mjukvaran.</p><p>Någon med liknande problem?</p><p>//Robin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="offline, post: 929029, member: 73061"] Mea Culpa, jag köpte, trots varningar förra vintern en Ortovox 3+. På XXL av alla jävla ställen... Hursomhelst. Nu startar den inte alternativt blinkar med random symboler och siffror. Den har legat i förrådet, utan batteri hela sommaren. Satte i nytt batteri idag och showen började. Vi ett flertal tillfällen börjar den startupen med "UP", men inte alltid. Ibland som sagt blinkar den runt i någon minut, symboler, siffror, lampa etc... sedan töms displayen och den ser ut att vara död. Sätter jag den då i sökläge, tänds belysningen men displayen förblir tom. I normalfallet när man slår på den visar den ett serie#, gör en självkontroll och visar sedan batteri %. Hoppas att det går att lösa med en uppdatering av mjukvaran. Någon med liknande problem? //Robin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovox 3+ Problem
Tillbaka
Topp