Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovox 3+ Problem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="offline" data-source="post: 929043" data-attributes="member: 73061"><p>Haha, trodde det framgick av min text att jag har startat den flertalet gånger.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Jag har givetvis kontaktat Ortovox samt Wenaas som är svenskt agentur.</p><p>Nej jag har inte tappat den eller utsatt den för någon typ av våld, väl medveten om apparatens bräcklighet (kolstavar etc...)</p><p>Jag alldeles nyss ett mail från Wenaas som ber att få kika på den, förhoppningsvis hjälper en uppdatering annars sänder de den tebax till Tyskland. </p><p>Jag har varit supernöjd med funktionen och har inte haft några åsikter om designen, batteri lucka etc. (19 skiddagar och 12 torrövningar.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="offline, post: 929043, member: 73061"] Haha, trodde det framgick av min text att jag har startat den flertalet gånger.:) Jag har givetvis kontaktat Ortovox samt Wenaas som är svenskt agentur. Nej jag har inte tappat den eller utsatt den för någon typ av våld, väl medveten om apparatens bräcklighet (kolstavar etc...) Jag alldeles nyss ett mail från Wenaas som ber att få kika på den, förhoppningsvis hjälper en uppdatering annars sänder de den tebax till Tyskland. Jag har varit supernöjd med funktionen och har inte haft några åsikter om designen, batteri lucka etc. (19 skiddagar och 12 torrövningar.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovox 3+ Problem
Tillbaka
Topp