Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovox Ravine 28 vs O. Free Rider vs Dakine Heli Pro vs Evoc Line pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sivbertil" data-source="post: 1315562" data-attributes="member: 161988"><p><u>Kollar ryggsäck utan airbag och har som krav</u></p><p>-integrerat ryggskydd</p><p>-max 32l men helst 20-22l</p><p>-så lätt som möjligt, max 1500g ink. ryggplatta.</p><p>-bra kompressionsremmar</p><p></p><p>Tänkt användning: pist, pistnära offpist och turer i områden med låg lavinrisk. </p><p></p><p>Efter lite velande och jämförelse beställde jag Ortovox Ravine 28 + ryggskydd. Ca 850g lätt skidrygga + ca 200g ryggskydd. Någon med erfarenhet av den modellen? Den har en del bra funktioner och fickor men kanske lite stor och onödigt många fickor och funktioner? Får hem den i veckan men har inte bestämt mig. Någon som har erfarenhet av Ravine eller någon annan liknande modell med ryggskydd?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sivbertil, post: 1315562, member: 161988"] [U]Kollar ryggsäck utan airbag och har som krav[/U] -integrerat ryggskydd -max 32l men helst 20-22l -så lätt som möjligt, max 1500g ink. ryggplatta. -bra kompressionsremmar Tänkt användning: pist, pistnära offpist och turer i områden med låg lavinrisk. Efter lite velande och jämförelse beställde jag Ortovox Ravine 28 + ryggskydd. Ca 850g lätt skidrygga + ca 200g ryggskydd. Någon med erfarenhet av den modellen? Den har en del bra funktioner och fickor men kanske lite stor och onödigt många fickor och funktioner? Får hem den i veckan men har inte bestämt mig. Någon som har erfarenhet av Ravine eller någon annan liknande modell med ryggskydd? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovox Ravine 28 vs O. Free Rider vs Dakine Heli Pro vs Evoc Line pro
Tillbaka
Topp