Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovoxryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SophiaPolsten" data-source="post: 1070623"><p>Ja det är klart, storlek runt 16-20 liter ungefär så inget jättestort. Ny rygga hittar man ju för runt 1400/1500 (inte abs då!) så tänker mig väl hälften av det. Har inga jättehöga krav på skick så ny behöver den inte vara, speciellt inte när jag inte är redo att ge så mycket haha. Men det är därför jag hör lite vad som kan tänkas finnas begagnat, priset går ju ner en del då.. Men tack för svar! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SophiaPolsten, post: 1070623"] Ja det är klart, storlek runt 16-20 liter ungefär så inget jättestort. Ny rygga hittar man ju för runt 1400/1500 (inte abs då!) så tänker mig väl hälften av det. Har inga jättehöga krav på skick så ny behöver den inte vara, speciellt inte när jag inte är redo att ge så mycket haha. Men det är därför jag hör lite vad som kan tänkas finnas begagnat, priset går ju ner en del då.. Men tack för svar! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ortovoxryggsäck
Tillbaka
Topp