Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
OS-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 1024623" data-attributes="member: 136103"><p>Plus att man får Champions league och Premier league! Eller, ja man får EN lördagsmatch vid 16.00 av premier league för att FA är dum i huvudet.</p><p></p><p>Annars funkar Viaplay oftast bra, är lite rädd för att det ska bli för mycket trafik och bugga vilket har hänt förut. De har ju många sportkanaler och kan sända mycket mer än SVT som har 1,2,24 och barnkanalen typ. Under Champions league är det väl 8 matcher i taget som de sänder så det borde inte vara några problem att visa all sport. Tycker i och för sig också att om jag ska tvingas betala tv licens så måste de köpa in stora evenemang. De får väl höja avgiften lite om så krävs och sända all stor sport, inte för att jag tror att det skulle behövas för att ha råd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 1024623, member: 136103"] Plus att man får Champions league och Premier league! Eller, ja man får EN lördagsmatch vid 16.00 av premier league för att FA är dum i huvudet. Annars funkar Viaplay oftast bra, är lite rädd för att det ska bli för mycket trafik och bugga vilket har hänt förut. De har ju många sportkanaler och kan sända mycket mer än SVT som har 1,2,24 och barnkanalen typ. Under Champions league är det väl 8 matcher i taget som de sänder så det borde inte vara några problem att visa all sport. Tycker i och för sig också att om jag ska tvingas betala tv licens så måste de köpa in stora evenemang. De får väl höja avgiften lite om så krävs och sända all stor sport, inte för att jag tror att det skulle behövas för att ha råd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
OS-Tråden!
Tillbaka
Topp