Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
OS-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1024763" data-attributes="member: 58560"><p>Snyltare? Jag har inte kollat på SVT på iaf 10 år.</p><p></p><p>Jag betalar mer än gärna för saker jag faktiskt använder. Däremot att betala massa pengar för dynga har jag ingen som helst lust med. Speciellt utan någon inkomst.</p><p></p><p>Samt finns det vinstintresse så finns det även intresse för att göra någonting riktigt bra. Vilket jag har svårt att tro om det skulle bli om det hamnat hos SVT.</p><p></p><p></p><p>edit: Det enda det känns som jag snyltar på är P3. Men att lägga 2076kr om året (173kr/mån) för P3 känns absurt. Betalar lite mer än hälften av det för spotify istället. Lägg skiten på skatten och låt alla betala.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1024763, member: 58560"] Snyltare? Jag har inte kollat på SVT på iaf 10 år. Jag betalar mer än gärna för saker jag faktiskt använder. Däremot att betala massa pengar för dynga har jag ingen som helst lust med. Speciellt utan någon inkomst. Samt finns det vinstintresse så finns det även intresse för att göra någonting riktigt bra. Vilket jag har svårt att tro om det skulle bli om det hamnat hos SVT. edit: Det enda det känns som jag snyltar på är P3. Men att lägga 2076kr om året (173kr/mån) för P3 känns absurt. Betalar lite mer än hälften av det för spotify istället. Lägg skiten på skatten och låt alla betala. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
OS-Tråden!
Tillbaka
Topp