Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
OS-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1034968" data-attributes="member: 58560"><p>Kollade på dom några gånger nu för att jämföra och utan tvekan så är Sage's åk fetare!</p><p></p><p>Ståles rail del gillade jag inte alls, speciellt inte valet att köra på boxen :P</p><p>Däremot tycke jag Ståle höll sina grabs bättre men det va ju typ enbart melonen som va något att ha där, sen en indy i fs snurr och mute i bs snurr, sjukt standard och tråkigt.</p><p></p><p>Sage kör seatbelt och tailgrab på fs snurr vilket drar axlarna i fel håll följt av rocket air fs10 och sist en 16 japan. </p><p></p><p>Tycker inte den lilla hand touchen på andra hoppet och skäret i sista sänker poängen mer än att snurra mute/indy, samt flaxa med armarna en massa på raildelen och välja box och en safe cab 270 hardway (vilket låter svårare än vad det är , man har grym pop från tårna och sen ser man boxen/railet hela vägen för att landa i en safe frontboard/backlip)</p><p></p><p></p><p>Sen gillade jag inte Sven's snack om att Sage inte förtjänade en pallplats. Tycker han istället borde kika in sitt egna åk några ggr istället och fundera på om det är värt att köra den bs 270 med tanke på hur han landar på railet samt bsboard 90 mute? :D <a href="http://os.viaplay.se/videos/video/sven-thorgren-han-fortjanade-inte-ens-pallplats.html" target="_blank">http://os.viaplay.se/videos/video/sven-thorgren-han-fortjanade-inte-ens-pallplats.html</a></p><p></p><p>Sen är jag ju låååångt ifrån lika duktig men jag säger vad jag föredrar att kolla på och vad _JAG_ tycker är svårt/lätt både praktiskt och teoretiskt :D</p><p></p><p>Edit: haha, lät ju sjukt grinigt men alla körde ju på grymt bra och snyggt men ju mer man jämför och kollar nogrannare ju mer snöar man in sig på småskit :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1034968, member: 58560"] Kollade på dom några gånger nu för att jämföra och utan tvekan så är Sage's åk fetare! Ståles rail del gillade jag inte alls, speciellt inte valet att köra på boxen :P Däremot tycke jag Ståle höll sina grabs bättre men det va ju typ enbart melonen som va något att ha där, sen en indy i fs snurr och mute i bs snurr, sjukt standard och tråkigt. Sage kör seatbelt och tailgrab på fs snurr vilket drar axlarna i fel håll följt av rocket air fs10 och sist en 16 japan. Tycker inte den lilla hand touchen på andra hoppet och skäret i sista sänker poängen mer än att snurra mute/indy, samt flaxa med armarna en massa på raildelen och välja box och en safe cab 270 hardway (vilket låter svårare än vad det är , man har grym pop från tårna och sen ser man boxen/railet hela vägen för att landa i en safe frontboard/backlip) Sen gillade jag inte Sven's snack om att Sage inte förtjänade en pallplats. Tycker han istället borde kika in sitt egna åk några ggr istället och fundera på om det är värt att köra den bs 270 med tanke på hur han landar på railet samt bsboard 90 mute? :D [URL]http://os.viaplay.se/videos/video/sven-thorgren-han-fortjanade-inte-ens-pallplats.html[/URL] Sen är jag ju låååångt ifrån lika duktig men jag säger vad jag föredrar att kolla på och vad _JAG_ tycker är svårt/lätt både praktiskt och teoretiskt :D Edit: haha, lät ju sjukt grinigt men alla körde ju på grymt bra och snyggt men ju mer man jämför och kollar nogrannare ju mer snöar man in sig på småskit :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
OS-Tråden!
Tillbaka
Topp