Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
osäker om skidorna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pawnT" data-source="post: 511886" data-attributes="member: 80680"><p>hejsan, jag har skrivit en tråd om att jag beställde ett par k2 fujative och var osäker på om dom var för lång. nu börjar jag oroa mig både för det och om hur jag ska montera? ska jag motera själv eller lämna in? montera märkt mitt eller mäta egen mitt? </p><p></p><p>jag väger ca 60kg och är typ 181 lång ;p tror ni att dom blir för långa?</p><p>hur ska jag göra med monteringen?</p><p></p><p>och btw. har ni nå tung musik, skriv vad låtarna heter <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p></p><p>laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daaawgs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pawnT, post: 511886, member: 80680"] hejsan, jag har skrivit en tråd om att jag beställde ett par k2 fujative och var osäker på om dom var för lång. nu börjar jag oroa mig både för det och om hur jag ska montera? ska jag motera själv eller lämna in? montera märkt mitt eller mäta egen mitt? jag väger ca 60kg och är typ 181 lång ;p tror ni att dom blir för långa? hur ska jag göra med monteringen? och btw. har ni nå tung musik, skriv vad låtarna heter ;) laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daaawgs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
osäker om skidorna!
Tillbaka
Topp