Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
osäker på hur jag ska göra ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 616848" data-attributes="member: 13863"><p>Det beror på vilken bindning du har och hur den är monterad. De flesta bindningar har en skjutmån på 2-3 cm vilket innebär att du troligtvis kan skjuta fram din bakbindning en bit så att det passar. Iofs kan 26,5 av en skomodell ha lika stor sula som en 27,5 av en annan så det kan tom fungera utan att du behöver justera bindningen. Är du osäker på hur bindningen justeras, ta hjälp av någon som kan!</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 616848, member: 13863"] Det beror på vilken bindning du har och hur den är monterad. De flesta bindningar har en skjutmån på 2-3 cm vilket innebär att du troligtvis kan skjuta fram din bakbindning en bit så att det passar. Iofs kan 26,5 av en skomodell ha lika stor sula som en 27,5 av en annan så det kan tom fungera utan att du behöver justera bindningen. Är du osäker på hur bindningen justeras, ta hjälp av någon som kan! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
osäker på hur jag ska göra ...
Tillbaka
Topp