Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Oseriösa människor / bytare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmmaGunnarsson96" data-source="post: 905110" data-attributes="member: 126565"><p>göra ne lång historia kort.</p><p></p><p>Jag skulle byta min Mfg tröja + mina handskar</p><p>med <strong>Timbe</strong> men han börja skriva saker om att jag är fejk</p><p>m,m det är ju trevligt första intrycket!</p><p></p><p>han har inte begjort nån bild eller nånting på sakerna.</p><p>jag har skickat sakerna i dag 11.00 med express!</p><p>han har sakerna i morgon/måndag.</p><p></p><p>detta kommer ju givetvis anmälas till polisen</p><p>om jag inte mins fel så tar ju polisen såna här saker </p><p>ganska allvaligt.</p><p></p><p>nu ska jag testa ringa posten höra om jag </p><p>kan stoppa mitt paket men vet inte om det går</p><p>nån som vet?</p><p></p><p>så jag ger er ett råd hära på Freeride akta er för</p><p><strong>Timbe och många andra oseriösa köpare / säljare / bytare.</strong></p><p></p><p>Och vi borde ta upp ett ämne om folk som har blivit lurade m,m</p><p></p><p>vad tycker ni?</p><p></p><p>/ ha en bra dag</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmmaGunnarsson96, post: 905110, member: 126565"] göra ne lång historia kort. Jag skulle byta min Mfg tröja + mina handskar med [b]Timbe[/b] men han börja skriva saker om att jag är fejk m,m det är ju trevligt första intrycket! han har inte begjort nån bild eller nånting på sakerna. jag har skickat sakerna i dag 11.00 med express! han har sakerna i morgon/måndag. detta kommer ju givetvis anmälas till polisen om jag inte mins fel så tar ju polisen såna här saker ganska allvaligt. nu ska jag testa ringa posten höra om jag kan stoppa mitt paket men vet inte om det går nån som vet? så jag ger er ett råd hära på Freeride akta er för [b]Timbe och många andra oseriösa köpare / säljare / bytare.[/b] Och vi borde ta upp ett ämne om folk som har blivit lurade m,m vad tycker ni? / ha en bra dag [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Oseriösa människor / bytare
Tillbaka
Topp