Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 58112" data-attributes="member: 28432"><p>Vem är du att säga om man är en riktig skidåkare eller inte, bara för att man har en åsikt eller bara fjantar runt?</p><p>En sak du glömmer är att det man skriver speglar kanske inte åkningen på berget. Måste man helt plötsligt vara seriös och mogen för att ta sig ner för ett berg snyggt?</p><p>Sen så kan man ju också ta upp att det inte finns så överdrivet mycket snö tillhanda för tillfället och att folk därför spenderar sin tid framför datorn! Enligt min mening är man lika mycket skidåkare oavsett om du åker branta rännor i alperna som om du jibbar i funparken eller kör portar, men som alla vet så är det vida känt att människor som åker i det först-nämda segmentet har en egenskap att sätta sig över alla andra och mena att dom är de enda "riktiga" skidåkarna. Tycker det är synd att ni tycker så..Jag menar, en riktig skidåkare är en person som åker skidor och älskar att åka just skidor.Oavsett hur vad han gör på vägen ner!</p><p>Oavsett hur duktig han är och oavsett vad han säger på ett forum på en internetsida.</p><p>Skärpning på dig!!!</p><p></p><p>Tack o bock!!!</p><p>PEACE...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 58112, member: 28432"] Vem är du att säga om man är en riktig skidåkare eller inte, bara för att man har en åsikt eller bara fjantar runt? En sak du glömmer är att det man skriver speglar kanske inte åkningen på berget. Måste man helt plötsligt vara seriös och mogen för att ta sig ner för ett berg snyggt? Sen så kan man ju också ta upp att det inte finns så överdrivet mycket snö tillhanda för tillfället och att folk därför spenderar sin tid framför datorn! Enligt min mening är man lika mycket skidåkare oavsett om du åker branta rännor i alperna som om du jibbar i funparken eller kör portar, men som alla vet så är det vida känt att människor som åker i det först-nämda segmentet har en egenskap att sätta sig över alla andra och mena att dom är de enda "riktiga" skidåkarna. Tycker det är synd att ni tycker så..Jag menar, en riktig skidåkare är en person som åker skidor och älskar att åka just skidor.Oavsett hur vad han gör på vägen ner! Oavsett hur duktig han är och oavsett vad han säger på ett forum på en internetsida. Skärpning på dig!!! Tack o bock!!! PEACE... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp