Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 58123" data-attributes="member: 29566"><p>Det dummaste och mest inskränkta inlägget jag någonsin läst Ace, du har precis slängt bensin på elden.</p><p></p><p>För det första vill jag bara skriva att vi tävlar inte om Pulitzer-priset här så droppa den korrekta journalist stilen och skriv som vanliga människor istället. Det är inte det att jag inte förstår men det är heller inte så att du får mer respekt, eller att det skulle vara något bevis på mognad, för att du kan släng runt meningar som, citat: </p><p></p><p>"Raskt avslöjas attityder och åsikter som råder i grabbgängen där grupptrycket är regel och pubertal påklistrad coolhet lag"</p><p></p><p>För det andra. Att säga att vi inte skulle få uttala oss i frågor för att vi har mindre livserfarenhet är typ det dummaste argumentet jag någonsin hört. Jag är 20 år men har säkert gjort 100 saker som du aldrig har eller kommer att göra. Det man kan säga är att vi yngre inte kan lika mycket rent faktamässigt som er, i vissa avseenden. Men att vi ser det från ett annat perspektiv, med våra annorlund livserfarenheter gör inte att vi har mindre rätt för det. </p><p></p><p>Med ditt resonemang skulle ju inga under 48 år få sitta i riksdagen, eller företagsledningar för den delen, och bestämma för yngre har inte samma livserfarenhet som äldre och hur skulle de då kunna göra några riktiga val. För fan tänk lite!</p><p></p><p>Och kom INTE med ett svar i stilen, "Ohhh vad du tog det seriöst då" eller "Fattar du inte ironin?" utan stå för vad du skriver och skippa ironin. Det verkar som att det är den ultimata nödlösningen, får man många svar mot sig eller blir tillrättavisad kan man bara skriva att, öhhhh det var ju bara på skämt eller, fattar du itne ironin. Ge dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 58123, member: 29566"] Det dummaste och mest inskränkta inlägget jag någonsin läst Ace, du har precis slängt bensin på elden. För det första vill jag bara skriva att vi tävlar inte om Pulitzer-priset här så droppa den korrekta journalist stilen och skriv som vanliga människor istället. Det är inte det att jag inte förstår men det är heller inte så att du får mer respekt, eller att det skulle vara något bevis på mognad, för att du kan släng runt meningar som, citat: "Raskt avslöjas attityder och åsikter som råder i grabbgängen där grupptrycket är regel och pubertal påklistrad coolhet lag" För det andra. Att säga att vi inte skulle få uttala oss i frågor för att vi har mindre livserfarenhet är typ det dummaste argumentet jag någonsin hört. Jag är 20 år men har säkert gjort 100 saker som du aldrig har eller kommer att göra. Det man kan säga är att vi yngre inte kan lika mycket rent faktamässigt som er, i vissa avseenden. Men att vi ser det från ett annat perspektiv, med våra annorlund livserfarenheter gör inte att vi har mindre rätt för det. Med ditt resonemang skulle ju inga under 48 år få sitta i riksdagen, eller företagsledningar för den delen, och bestämma för yngre har inte samma livserfarenhet som äldre och hur skulle de då kunna göra några riktiga val. För fan tänk lite! Och kom INTE med ett svar i stilen, "Ohhh vad du tog det seriöst då" eller "Fattar du inte ironin?" utan stå för vad du skriver och skippa ironin. Det verkar som att det är den ultimata nödlösningen, får man många svar mot sig eller blir tillrättavisad kan man bara skriva att, öhhhh det var ju bara på skämt eller, fattar du itne ironin. Ge dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp