Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 58125" data-attributes="member: 14197"><p>Tjena DaveSpruce, jag förstår att det var det dummaste och mest inskränkta inlägg du någonsin läst; du har inte läst så många va? Annars kan jag rekommendera att försöka läsa det igen, kanske - men jag säger bara kanske - förstår du då det som står skrivet. Och vips så kan du, innan du drar ner brallerna på dig själv och återigen bevisar den ofantligt bristande läsförståelsen du besitter, skriva ett inlägg som eventuellt besvarar det som står skrivet. Alltså inte än en gång lufta dina mindervärdeskomplex genom mellanradstolkningar, utan skriva helt vanligt och normalt. För det kan du väl?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 58125, member: 14197"] Tjena DaveSpruce, jag förstår att det var det dummaste och mest inskränkta inlägg du någonsin läst; du har inte läst så många va? Annars kan jag rekommendera att försöka läsa det igen, kanske - men jag säger bara kanske - förstår du då det som står skrivet. Och vips så kan du, innan du drar ner brallerna på dig själv och återigen bevisar den ofantligt bristande läsförståelsen du besitter, skriva ett inlägg som eventuellt besvarar det som står skrivet. Alltså inte än en gång lufta dina mindervärdeskomplex genom mellanradstolkningar, utan skriva helt vanligt och normalt. För det kan du väl? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp