Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 58134" data-attributes="member: 28432"><p>Jag tycker det är synd att det kommer in folk i detta forumet som är äldre och kastar skit, för varken jag eller dom "yngre" har kastat nått(möjligtvis någon enstaka)..</p><p>Alla här är inte sponsrade,vd:s eller har koll på marknadsförning(rättstavning krävs av en själv om man ska dissa andras stavkunnighet putte!!)Men så kan man vända på frågan!! Hur många av ER är sponsrade,vd för ett bolag eller har koll på marknadsföring? I mitt fall så är jag inte sponsrad, men jag utbildar mig till egen företagare och läser marknadsförning,bokförning och företagsekonomi..</p><p>Det är ju alltid en bra start till att bli vd för sitt eget bolag!! Att ni har mer LIVSerfarenhet håller jag med om, men att ni har mer erfarenhet generellt förstår ni själva att ni inte har!! En ung kille vars far varit bilmekaniker hela sitt liv vet nog mer om insugsmotorer än vad en kille/"gubbe" i 48års åldern som inte har den uppväxten/utbildningen har!! eller?? Det kommer alltid finnas inlägg som är oseriösa, men när snön kommer så dras dom nog ner markant jämfört mot nu!! Peace på er..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 58134, member: 28432"] Jag tycker det är synd att det kommer in folk i detta forumet som är äldre och kastar skit, för varken jag eller dom "yngre" har kastat nått(möjligtvis någon enstaka).. Alla här är inte sponsrade,vd:s eller har koll på marknadsförning(rättstavning krävs av en själv om man ska dissa andras stavkunnighet putte!!)Men så kan man vända på frågan!! Hur många av ER är sponsrade,vd för ett bolag eller har koll på marknadsföring? I mitt fall så är jag inte sponsrad, men jag utbildar mig till egen företagare och läser marknadsförning,bokförning och företagsekonomi.. Det är ju alltid en bra start till att bli vd för sitt eget bolag!! Att ni har mer LIVSerfarenhet håller jag med om, men att ni har mer erfarenhet generellt förstår ni själva att ni inte har!! En ung kille vars far varit bilmekaniker hela sitt liv vet nog mer om insugsmotorer än vad en kille/"gubbe" i 48års åldern som inte har den uppväxten/utbildningen har!! eller?? Det kommer alltid finnas inlägg som är oseriösa, men när snön kommer så dras dom nog ner markant jämfört mot nu!! Peace på er.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp