Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 58136" data-attributes="member: 33785"><p>Ja!!!...då så...hoppas att jag inte missat disskusionen.</p><p></p><p>Men nu är det ju så här. Johan som sköter denna horribla skapelse, har bestämt att allt skall censureras. Det finns således ingen möjlighet att med ordvåld jaga bort dessa unga odågor (läs: små skitungar till jibberzzzz som kan dra åt helve...). På berget utgör de inget problem, därför att:</p><p></p><p>1. De åker inte där jag åker.</p><p>2. De har inte kunskap att åka där jag åker.</p><p>3. De vågar inte åka där jag åker.</p><p>4. De har inte utrustning att åka där jag åker.</p><p>5. Och om de mot förmodan skulle våga sig på det jag gör, placerar man FETINGARNA rakt i falllinjen, och stannar inte förän personen i fråga ligger i snö "face down" och med en stor elva på ryggen (klassisk överkörning av jibberzzz är helt lagligt i skidhjältarnas lagbok. Vi har liksom 007, rätt att göra denna manöver)</p><p></p><p>På ett forum är dessa ett gigantiskt irritations moment, som gör att man måste slösa sina surt tjänade slantar på psykoterapi. Ja...jag menar...vad kan man köpa de där "okle" goggels nånstans? Alla vet ju att man inte köper oakley, därför att dessa pryder bara feta tyskar med mustasche i turkos skidoverall. Men...men...vad ska man göra? Personangrep, svordomar, könsdiskriminerig och andra fantastiska tillgrepp, som startade blodiga ordöverfall och långdragna disskutioner, är således inte välkomet på denna address. Vilket har gjort att denna "sajt" havererat totalt(har blivit fruktansvärt olidligt tråkig). Charmen fanns då...men nu...kidzzzen har ingen stil asså. Det som gäller inom skidåkning är fortfarande dödskallar, eldflames, solbrillor med spegel glass och har man nåt annat än FETINGAR under bootsen så kan man dra åt helv...!!!</p><p></p><p>Det hade kanske varit ok om freeride hade varit en informativ sida...men det är den inte, och det verkar som att det inte kommer att hända. Men man kan undergrounda lite...om man skriver lite fräcka inlägg på fyllan runt småtimmarna en fredag/lördags natt, så tar det ett tag innan de tas bort. Då har man ju fått sitt sagt ändå...om än bara för några futtiga underbara timmar...men njutning kan vara kort ibland.</p><p></p><p>Lite mer FUCK PEACE!!!</p><p>Lite mindre snorungar (små skitungar till jibberzzz som kan dra åt Helv...)</p><p></p><p>skidpryot - God save the marine corps...over and out...(fan vilket skönt uttryck, säg det bara "ooooover and out"...så jälla sköööööööööönt asså!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 58136, member: 33785"] Ja!!!...då så...hoppas att jag inte missat disskusionen. Men nu är det ju så här. Johan som sköter denna horribla skapelse, har bestämt att allt skall censureras. Det finns således ingen möjlighet att med ordvåld jaga bort dessa unga odågor (läs: små skitungar till jibberzzzz som kan dra åt helve...). På berget utgör de inget problem, därför att: 1. De åker inte där jag åker. 2. De har inte kunskap att åka där jag åker. 3. De vågar inte åka där jag åker. 4. De har inte utrustning att åka där jag åker. 5. Och om de mot förmodan skulle våga sig på det jag gör, placerar man FETINGARNA rakt i falllinjen, och stannar inte förän personen i fråga ligger i snö "face down" och med en stor elva på ryggen (klassisk överkörning av jibberzzz är helt lagligt i skidhjältarnas lagbok. Vi har liksom 007, rätt att göra denna manöver) På ett forum är dessa ett gigantiskt irritations moment, som gör att man måste slösa sina surt tjänade slantar på psykoterapi. Ja...jag menar...vad kan man köpa de där "okle" goggels nånstans? Alla vet ju att man inte köper oakley, därför att dessa pryder bara feta tyskar med mustasche i turkos skidoverall. Men...men...vad ska man göra? Personangrep, svordomar, könsdiskriminerig och andra fantastiska tillgrepp, som startade blodiga ordöverfall och långdragna disskutioner, är således inte välkomet på denna address. Vilket har gjort att denna "sajt" havererat totalt(har blivit fruktansvärt olidligt tråkig). Charmen fanns då...men nu...kidzzzen har ingen stil asså. Det som gäller inom skidåkning är fortfarande dödskallar, eldflames, solbrillor med spegel glass och har man nåt annat än FETINGAR under bootsen så kan man dra åt helv...!!! Det hade kanske varit ok om freeride hade varit en informativ sida...men det är den inte, och det verkar som att det inte kommer att hända. Men man kan undergrounda lite...om man skriver lite fräcka inlägg på fyllan runt småtimmarna en fredag/lördags natt, så tar det ett tag innan de tas bort. Då har man ju fått sitt sagt ändå...om än bara för några futtiga underbara timmar...men njutning kan vara kort ibland. Lite mer FUCK PEACE!!! Lite mindre snorungar (små skitungar till jibberzzz som kan dra åt Helv...) skidpryot - God save the marine corps...over and out...(fan vilket skönt uttryck, säg det bara "ooooover and out"...så jälla sköööööööööönt asså!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp